Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ


ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 
Υποψήφιος Βουλευτής Α’ Πειραιώς και Νήσων
Κολοκοτρώνη 74-76, 185 35 ΠΕΙΡΑΙΑΣ * Τηλ.: 210-41 90 980 *Fax: 210-41 90 632
sdspyridon@gmail.com * Facebook.com/S.Spyridon * www.spyridon.gr




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πειραιάς, 19/04/2012

«Μια προεκλογική εκστρατεία μπορεί και πρέπει να είναι χρήσιμη στο κοινωνικό σύνολο»

Με αφορμή την ανακοίνωση των ψηφοδελτίων της Νέας Δημοκρατίας, στα οποία περιλαμβάνεται ως υποψήφιος στην εκλογική περιφέρεια Α’ Πειραιώς και Νήσων, ο Σπύρος Σπυρίδων έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η συμμετοχή μου για πρώτη φορά στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην εκλογική περιφέρεια Α’ Πειραιώς και Νήσων, περιοχή όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω με την οικογένειά μου, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο και την παράταξη για την προτίμησή τους, με σημείο εκκίνησης την οποία, και με βάση την έως τώρα πορεία μου στα κοινά, διεκδικώ την ψήφο εμπιστοσύνης των συμπολιτών μας.

Στη μέχρι τώρα πορεία μου ως Δήμαρχος Πόρου, Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και μέλος εθνικών και ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων, προσπάθησα πάντοτε -και συγκρούστηκα ανοιχτά όποτε χρειάστηκε- να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία και την πατρίδα μας, να είμαι παραγωγικός και αποτελεσματικός, να εργάζομαι χωρίς να ξεχνώ ότι η πολιτική έχει επίκεντρο τον άνθρωπο. Ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης των συμπολιτών μας για να συνεχίσω την πορεία αυτή και στο ελληνικό Κοινοβούλιο.

Συνεχίζω να πιστεύω ότι, πέρα από τα συνηθισμένα, μια προεκλογική εκστρατεία μπορεί και πρέπει να είναι χρήσιμη στο κοινωνικό σύνολο. Προτιμώ, όπως έκανα πάντα, την προσωπική επαφή από τις αποκλειστικά εκλογικού χαρακτήρα συγκεντρώσεις, την ανάδειξη των κοινωνικών προβλημάτων του τόπου μας παράλληλα με την πολιτική ενημέρωση των πολιτών, την δημιουργική άμιλλα από τη στείρα αντιπαράθεση. Αυτές ακριβώς τις αρχές θα ακολουθήσω και σε αυτήν την εκστρατεία.

Εύχομαι σε όλους τους συνυποψηφίους μου, καθώς και στους υποψηφίους των υπολοίπων κομμάτων, καλόν αγώνα», συμπλήρωσε ο κ. Σπυρίδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου