Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΘΑΤΟΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΥΘΗΡΩΝ 31.8.2015

Σχετικά με τις συζητήσεις που διεξάγονται μέσω του κοινωνικού ιστού γύρω από τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κυθήρων:

1.     Η προηγούμενη δημοτική αρχή μου έδωσε την εντολή να συντονίσω την εθελοντική λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, εντολή την οποία ανανέωσε με τη σειρά της η παρούσα.
2.     Τον τελευταίο προπάντων χρόνο, καλώς ή κακώς, τόσον η τακτική λειτουργία όσο και οι πολλές έκτακτες εκδηλώσεις που λάμβαναν χώρα στη βιβλιοθήκη εξασφαλίσθηκαν ουσιαστικά από τρία άτομα: τον κ. Δημήτρη Κουτραφούρη, την κ. Σοφία Νέζη και εμένα, με τον κ. Κουτραφούρη να εκτελεί σχεδόν όλες τις βάρδιες.
3.     Την περασμένη Πέμπτη, ο κ. Κουτραφούρης ωθήθηκε σε παραίτηση από τη δημοτική αρχή. Την επομένη ζήτησα να μάθω τους λόγους, και οι εξηγήσεις που έλαβα από αντιπρόσωπο της δημοτικής αρχής μου φάνηκαν προσωπικά μη πιστικές και στηριζόμενες σε μάλλον λανθασμένες εκτιμήσεις.
4.     Για το ιστορικό, διαβεβαιώνω πως όλα όσα έπραξε ο κ. Κουτραφούρης κατά τη διάρκεια της διετούς θητείας του έγιναν εν γνώση μου και με πλήρη δική μου κάλυψη και ευθύνη.
5.     Ο Δήμος, όπως έχει κάθε δικαίωμα, ετοιμάζεται να εφαρμόσει καινούργιο σχέδιο διαχείρισης της βιβλιοθήκης. Αυτονόητο είναι πως η δική μου συνεχιζόμενη ενασχόληση, εφόσον είναι θεμιτή, θα εξαρτηθεί από τις λεπτομέρειες του σχεδίου αυτού.
6.     Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα Kythera Library σχετικά με το προσωρινό κλείσιμο της βιβλιοθήκης έγινε από μένα, είχε καθαρά πληροφοριακό σκοπό, και εννοείται πως δεν αποσκοπούσε στην αμφισβήτηση των νομικών και ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων του Δήμου.

Γιάννης Σταθάτος

31 Αυγούστου 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου