Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ - ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Το σημερινό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, στο οποίο μου κάνουν την μεγάλη τιμή να αναφέρονται στο όνομά μου, συνιστά μεγάλο λάθος, ειδικά σε μια στιγμή που η πυροπληξία των Κυθήρων δεν έχει λήξει σε ποσοστό 100%.
Αποδεικνύει, όμως, ότι από την πρώτη στιγμή ζητούσα εναγωνίως τις μέγιστες δυνάμεις πυρόσβεσης στο νησί, κυρίως από αέρος, καθώς τα εναέρια μέσα κάνουν εξαιρετική και ταχύτατη δουλειά, την οποία ολοκληρώνουν οι επίγειες δυνάμεις, που με αυτοθυσία και μόχθο πάλεψαν την πύρινη λαίλαπα.

Για να σώσω τον τόπο μου θα ζήταγα εναέρια μέσα ακόμα και από την Τουρκία, αν ήταν στο χέρι μου. Δεν είναι όμως. Μία χώρα τόσο πυρόφιλη όπως η δική μας όφειλε να έχει εξασφαλίσει εδώ και χρόνια τα πλέον σύγχρονα μέσα αεροπυρόσβεσης με όποιο κόστος. Σε αυτό δεν χωράει και δεν δέχομαι καμία απολύτως αντίρρηση. Κομματικές αντεγκλήσεις πάνω στις στάχτες ενός νησιού δεν επιτρέπονται. Απαιτώ, αξιώνω και αναμένω την ΠΛΗΡΗ στήριξη της Κυβέρνησης στα έργα αποκατάστασης στο νησί, χωρίς κομματικά στεγανά, καθώς μέχρι σήμερα η συνεργασία μας με τα κυβερνητικά στελέχη ήταν και παραμένει καθαρά θεσμική και αυτοδιοικητική, χωρίς παραταξιακές αγκυλώσεις και τοποθετήσεις. Δεν συνιστώ δεκανίκι κανενός και δεν θα γίνω ποτέ. Έχω προσωπική εικόνα των πραγμάτων για τα οποία μιλώ. Η αλήθεια όμως ήταν, είναι και θα παραμένει ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ και οι όποιες ευθύνες (εφόσον υπάρχουν) θα πρέπει να καταλογιστούν.

Πηγή: Στράτος Χαρχαλάκης (facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου