Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ κ. ΤΟΣΚΑ

Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Τόσκα δεν έχει δώσει ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα - και ούτε θα δώσει - δικαίωμα κομματικών ή άλλων διαπιστευτηρίων γιατί δρα απολύτως ΘΕΣΜΙΚΑ και όχι κομματικά. 
Για το καλό του νησιού μου θα ζητούσα όχι 50, αλλά 1000 αεροσκάφη. Είναι απαράδεκτο να συνεχίζετε αυτή την "κόντρα" πάνω στις στάχτες των Κυθήρων που ακόμα καπνίζουν. Ζήτησα το αυτονόητο από την πρώτη στιγμή: να επιχειρούν διαρκώς όλα τα εναέρια μέσα και να ενισχυθούν, κάτι που ΑΝ γινόταν το Σάββατο, η καταστροφή δεν θα ήταν τέτοιας έκτασης. ΟΥΔΕΠΟΤΕ αμφισβήτησα τον ηρωϊσμό και την αυτοθυσία του συνόλου του προσωπικού του Π.Σ.! Αμφισβητώ όμως ευθέως τα αποτελέσματα του επιχειρησιακού συντονισμού της όλης προσπάθειας κατάσβεσης. Ένα μόνο παράδειγμα: η ΕΜΑΚ της Κοζάνης (!) ταξίδευσε οδικώς μέχρι τη Νεάπολη (!) και έφτασε στο νησί κατάκοπη μετά από 14 ώρες ταλαιπωρίας, για να ριχτεί στη μάχη με τις φλόγες σε κατάσταση ολοκληρωτικής κούρασης! Γιατί δεν τους στείλατε με Chinook; Το ίδιο για την ΕΜΑΚ Θεσ/κης. Τα ερωτήματα είναι πολλά και δεν θα σας ρωτήσω για να τα θέσω γιατί κάηκε το δικό ΜΟΥ νησί και όχι το δικό σας. Αρκετά με την προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης αναζήτησης της αλήθειας. 
Με τη στάση σας αδικείτε πολλούς συναδέλφους σας Υπουργούς, αξιοπρεπείς και άξιους, με τους οποίους έχω και θα έχω εξαίρετη σχέση και συνεργασία. Ρωτήστε τους για το ποιός είμαι και πώς ενεργώ. Ρωτήστε τους αν έχω ενεργήσει κομματικά έστω και για 1 ημέρα. 
Κρίμα....

Πηγή: Στρατος Χαρχαλάκης (Facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου