Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΥ!!!

Το ερχόμενο Σάββατο 10 Μαρτίου 5μμ. θα  πραγματοποιηθούν στην αίθουσα του Συνδέσμου  οι εκλογές για το νέο ΔΣ στο Ναυτικό Όμιλο Κυθήρων... Όμως για μία ακόμα φορά είμαι πεπεισμένος ότι πάλι θα είμαστε παρόντες πέντε - έξι άτομα μπορεί και λιγότεροι...  που θα αναγκαστούμε να βρεθούμε στην άχαρη θέση να ξαναψηφίσουμε ο ένας τον άλλον για να κρατήσουμε τον Όμιλο ζωντανό...
Όταν ήρθα στα Κύθηρα πριν 10 χρόνια, η λέξη αθλητισμός ήταν άγνωστη...  Μου έκανε απίστευτη εντύπωση που δεν υπήρχε ούτε ένας στίβος αλλά και ούτε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου (ευτυχώς τώρα υπάρχει). Μεγαλωμένος και μαθημένος στην ιδέα του αθλητισμού από πολύ μικρός, δε δίστασα όταν μου ζητήθηκε πριν 10 χρόνια να συμμετέχω στα κοινά του αθλητισμού των Κυθήρων μέσω του Ναυτικού ομίλου.
Πάντα μου άρεσε να ασχολούμαι με τα κοινά... έτσι έμαθα από τον πατέρα μου...   και ειδικά σε ότι έχει σχέση με τα παιδιά...  προσπαθώντας να κάνω τη ζωή των υπολοίπων λίγο καλύτερη... είναι επιλογή μου, δεν μου το επέβαλε κανείς...
Ο ναυτικός όμιλος Κυθήρων φέτος κλείνει 50 χρόνια, από τότε που το όραμα του εκπληκτικού κ. Μανώλη Δαπόντε έγινε πράξη. Η κληρονομιά που καλούμαστε να συνεχίσουμε είναι βαριά. Όμως για τις λίγες ψυχές του νησιού, η ανάγκη στα Κύθηρα να δημιουργηθεί ένας σύλλογος που θα πλαισιώνει σωστά όλες τις αθλητικές δραστηριότητες του νησιού, σε στεριά και θάλασσα, είναι επιτακτική.
Οι προπονήσεις στο ποδοσφαίρο μετά την απώλεια του αγαπημένου μας Πέτρου είναι ελλιπείς και πρέπει άμεσα να βρεθεί ενας προπονητής. Όπως επίσης θα μπορούσε να βρεθεί και προπονητής μπάσκετ ή στίβου. Γιατί όχι? Γιατί αλλού και όχι στα Κυθηρα?
Τα τμήματα κολύμβησης, ιστιοπλοΐας, μπαλέτου, οι διάφορες εκδηλώσεις, οι αγώνες δρόμου... όλα χρειάζονται ανθρώπους...
Η βοήθεια στα παραπάνω από ενα οργανωμένο συλλόγο μπορεί να δωθεί στα παιδιά μας, αρκεί να υπάρχουν άνθρωποι που θα αφιερώσουνε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο τους για να αγκαλιάσουν με αγάπη όλα τα παραπάνω. Αρκεί να υπάρχεις εσύ !!!
Μη το θεωρείς αυτονόητο ότι θα γίνουν και πάλι... από εσένα εξαρτάται αν θα συνεχίσουν να υπάρχουν...
Κάνω έκκληση λοιπόν, σε εσένα που αγαπάς πραγματικά τα παιδιά και την ιδέα του αθλητισμού να παρευρεθείς αύριο στις εκλογές του ναυτικού ομίλου και να βοηθήσεις με το δικό σου ξεχωριστό τρόπο, στη συνέχιση του ιστορικού αυτού Συλλόγου.

ΥΓ. Θέλω από εδώ να ευχαριστήσω δημόσια τους συνεργάτες μου στο ΔΣ του Ν.Ο.Κυθήρων, την Αριστέα Γιαννόγλου, την Κατερίνα Μυτιληναίου, την Κατερίνα Βάσσιου, την Μαρία Ρέντου, τον Θέμη Καλοκαιρινό, την Μελία Μπουραζανη, αλλά και εκτός ΔΣ τον Αντώνη Δαπόντε, τη Γιώτα τη γυναίκα μου και όλους όσους ξεχνώ που όλα αυτά τα χρόνια ο καθένας με τον δικό του τρόπο βοήθησε να πραγματοποιηθούν οι δράσεις του ΝΟΚ.


Κώστας Μπέλμπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου